neděle 12. února 2017

Jaro je tu (už dlouho)

Dnes jsem jen tak seděl na lavičce, když v tom mi spočinul zrak, i když neúmyslně, na výrazném dekoltu (již poněkolikáté). Tak jsem si řekl, proč by to ty ženské dělaly když jim to tak vadí, když do té oblasti někdo zaparkuje svůj pohled. Nehledě na to, že díky tomu se s nimi nedá bavit protože se musíte soustředit na to, aby jste se tam nekoukli. Ale to jen tak bokem. Ale vždyť všechny ženy by to měly brát jako lichotku když se tam podíváme. Já mít takový výstříh, tak se urazím, když se tam někdo nepodívá. Nenapadlo by mě dělat scény, pořád si to popovytahovat ( stejně to za deset sekund sjede zpátky) a zavracet oči. A proto, milé dámy, přítě až se vám někdo podívá do výstřihu, pěkně poděkujte, je to vyjádření toho, že jste se prostě povedla.

Žádné komentáře:

Okomentovat